vineri, 5 februarie 2016

Zahărul – atât de nociv pentru organism!

Dulciurile. Putem trăi fără ele? Eu afirm cu toată sinceritatea că DA! De când am descoperit că fiecare om consumă, în medie, mai mult de 50 de kilograme de zahăr pe an, am decis că trebuie să renunț treptat la consumul de zahăr. 50 de kilograme este o cantitate foarte mare de zahăr! Mă tot întreb unde mai încape atâta zahăr în organism?

Mulți dintre noi îl consumăm fără să conștientizăm acest lucru, deoarece multe alimente nu sunt atât de dulci și credem că nu au în compoziție cantități mari de zahăr. Zahărul a fost legat de-a lungul timpului de numeroase probleme de sănătate, de la obezitate, până la apariția cariilor dentare. Am mai citit în articolul de aici că ideal este să menținem în sânge un nivel de zahăr stabil și pentru asta trebuie să stăm departe de alimentele din comerț care au un conținut bogat de zahăr alb sau de sirop de porumb.


În articol sunt prezentate efectele pe care zahărul le are asupra organismului nostru, dar și o listă de alimente care sunt considerate sănătoase, dar care de fapt, au mult mai mult zahăr decât credem. Eu voi renunța treptat la zahăr pentru că este foarte nociv pentru corp. Lectură plăcută! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu